Βόλτα στην παραλία της Θεσσαλονίκης με την Λίνα και τον Βασίλη


Την Λίνα και τον Βασίλη θα τους "παντρέψω" την άλλη Κυριακή, 19/06/2011. Μου τους σύστησε η κυρία Χαρούλα. Χειμώνας ήταν, αρχές του Φλεβάρη, όταν μου τηλεφώνησε η Λίνα. Συναντηθήκαμε, στο στούντιό μου, στην Σκρά. Πολύ-πολύ γρήγορα αποφάσισα πως ήθελα να "ήμουν και γω εκεί" την μέρα του γάμου τους, στην Σιάτιστα ή στις Σαράντα Εκκλησιές!!! Με τον Βασίλη, με επισκέφθηκαν...
 σε καμμιά δεκαριά μέρες. Δεν θα τον έλεγα γιάπι (πόσο ξεπερασμένος άλλωστε χαρακτηρισμός...), σίγουρα τεχνοκράτης, με επαγγελματικούς στόχους, αγωνίες, όνειρα και ...ενσωματωμένο κινητό. Η Λίνα, από δίπλα, να "καλλιεργεί" διακριτικά και σταθερά την Οικογένεια: Άντρας, Γυναίκα, Οικογένεια, Παιδιά. Επιστήμονες κι οι δύο, με αισθητική και καλλιέργεια, ωραίο ζευγάρι. "Να έχουν κάτι να βλέπουν τα παιδιά μας από τον γάμο μας"... Αυτή ήταν η μόνη οδηγία! Μεγάλη η ευθύνη μου...
Δυό βδομάδες πριν την ημέρα του γάμου, κάναμε μιά μικρή βόλτα "γνωριμίας" στην παραλία της Θεσσαλονίκης, εκεί κοντά στον Λευκό Πύργο. Σουρούπωνε και οι "αγανακτισμένοι" εκείνης της ημέρας πλήθαιναν... Η χαρά των καντινιέρηδων... 
Δείτε την συνέχεια επί της οθόνης...